غزلي از چشمت غزلي از چشمت .

غزلي از چشمت

چگونه بهترين تشك طبي رو تشخيص دهيم.

چگونه بهترين تشك طبي رو تشخيص دهيم.

 

اغلب افراد براي پيشگيري از درد مفاصل و دفرمه شدن اسكلت خود به خريد تشك طبي روي مي­ آورند اما مهم­ترين ويژگي ذاتي تشك­هاي طبي، درجه سفتي بالاي آنهاست. پس اولين ويژگي در بهترين تشك طبي، سفتي آن خواهد بود. سفت بودن در تشك­هاي طبي باعث مي­ شود تا انحناي ستون فقرات به شكل طبيعي خود حفظ شود. و با حمايت از اسكلت و مفاصل، از بروز ناهنجاري­ هاي جسمي جلوگيري شود.

تشك­هاي طبي در دو نوع فنردار و بدون فنر در بازار موجود هستند. تشك­هاي طبي بدون فنر تماماً از يونوليت، فوم و اسفنج ساخته مي­شوند و به واسطه وزن سبك و قيمت بسيار مناسب، بازار پر رونقي دارند اما سفتي بيش از حد، عمر كوتاه و دفرمه شدن تشك، سبب شد تا توليد كننده­ ها به فكر اصلاح اين نوع از تشكها بيافتند و در عين حفظ ساختار اوليه و ضروري آن، با اضافه كردن فنرهاي متعدد تعريف جديدي در عبارت «بهترين تشك طبي» بوجود آوردند.

استفاده از فنر در تشك­هاي طبي باعث شد هم نرم بودن به محصول اضافه شود. و هم سفت ماندن پا برجا بماند. اين تلفيق سبب شد در عين حفاظت از اندام­هاي حساس بدن مثل ستون فقرات، سر، گردن و زانوها، فشارهاي وارده به تشك از سوي بدن توسط فنرها جذب گردد. تا هم موضوع سلامت جسم رعايت گردد. و هم يك خواب راحت حاصل آيد.

جنس و نوع مواد اوليه

همانطور كه در بالا عنوان شد. اغلب تشك­هاي طبي با ساختار يونوليت و فوم و الياف، بدست مصرف كننده مي­ رسند. اما براي بهبود ساختار آن در راحتي و البته افزايش عمر مفيد آنها، اصلاحات مفيدي از سوي توليد كنندگان معتبر و پرفروش براي توليد بهترين تشك طبي اعمال شد. اضافه كردن پد راحتي در قسمت­هايي كه بيشترين تماس را با بدن دارند از نمونه اين اصلاحات مفيد قلمداد مي­شود كه حاصل مطالعات مستمر مركز مطالعات توليد كننده ها است.

افزودن پد راحتي باعث افزايش چشمگير آسايش قسمت­هايي از بدن است. كه بيشترين آسيب را از سفتي تشك­هاي طبي متحمل مي­ شوند. پوست بدن از جمله اين نقاط است كه بسيار آسيب پذير مي­باشد. ولي حضور پدهاي راحتي در ضخامت هاي ولو اندك، از انتقال خشكي  و سفتي تشك­هاي طبي به پوست جلوگيري مي­ كند. نمونه ديگري كه بسيار مهم تلقي مي­ شود.جنس پوشش نهايي محصول است.

به نحوي كه اگر منافذ پوشش به شكلي باشد. كه گردش هوا در آن به نحوي مطلوب جريان داشته باشد، تشك خريداري شده قطعاً بهترين تشك طبي خواهد بود. زيرا جريان هوا به تعادل حرارتي ساختار داخلي تشك و دماي بدن شما كمك خواهد كرد. اغلب نارضايتي­ ها از تشك­هاي طبي به خاطر گرم شدن غير قابل تحمل در محل تماس بدن با تشك است.


مختلط بودن مواد بكار رفته در كنار منافذ لايه بيروني و نهايي مي­ تواند تا حد مطلوبي از انباشت حرارت در تشك بكاهد . و اين مهم حاصل نمي­شود. مگر با اعمال نظر كارشناس ­هاي خبره در اين حوزه. كارشناساني كه بصورت مداوم و مستمر بازخوردهاي مثبت و منفي هر تغيير را جمع­ آوري مي­ كنند تا با اعمال بهترين اصلاح­ها، بهترين تشك طبي را توليد و روانه بازار كنند. لذا ضروري است با خريد تشك از برندهاي معتبر در قدم اول سلامتي و در قدم دوم يك خواب با كيفيت را براي خود به ارمغان بياوريم.

 

 

ويژگيهاي بهترين تشك طبي

در دسته بندي تشك ها و عنوان كردن انواع آنها، با ويژگي­هاي هركدام آشنا شديم. مزاياي هر دسته سبب مي ­شود عده اي مجاب به خريد شوند و در مقابل، عنوان كردن معايب ، ممكن است عده ­اي را از خريد منصرف كند. به هرحال يافتن بهترين تشك طبي كاري آسان نيست. و ضروري است با مطالعه راجع به ويژگي هاي هر محصول به دنبال خريدي باشيم، كه مزاياي بيشتر در مقابل معايب اندك داشته باشند.

زيرا گريز از بي­ نقص بودن، مطلق يقيناً كاري بيهوده  و البته بي نتيجه خواهد بود. بعنوان مثال افزودن لايه­ هاي مراقبتي از بدن و استفاده از الياف و پارچه­ هاي با كيفيت قطعاً وزن محصول نهايي را به شكل چشم گيري افزايش مي­دهد و اين مسئله براي شخصي كه وزن محصول برايش خيلي مهم است، يك امتياز منفي به حساب مي ­آيد.

مزاياي بهترين تشك طبي

همانطور كه پيشتر عنوان شد، ذات تشك­هاي طبي سفت بودن آنهاست. ويژگي مثبتي كه تنها در اين دسته از تشك ها ديده مي­ شود و سبب مي­ شود ساختار اسكلت بدن حفظ گردد. اين مزيت، هم جنبه پيشگيري از بروز ناراحتي­ هاي ستون فقرات و مفاصل را خواهد داشت. و هم به متوقف شدن درد و بهبود آن كمك شاياني خواهد كرد. بهترين تشك طبي در مقابل بيشترين فشارهاي وارده از بدن هم مقاومت خواهد كرد.

و كمترين فرو رفتگي را در آن شاهديم. پزشكان حوزه توانبخشي معتقدند تشك طبي استاندارد با فشار انگشت، نبايد بيش از چند ميليمتر انطعاف داشته باشند. انعطاف پذيري اندك، سبب كاستن فشارهاي وارده به بدن خواهد شد. و يقيناً در دراز مدت از بروز ناهنجاري­ هاي مفاصل و ستون فقرات جلوگيري مي­ كند. دومين تأثير سفت بودن تشك­ هاي طبي در حفظ تعادل ماهيچه ه­اي بدن است. آنچه كارشناسان و پزشكان به آن اذعان داشته ­اند اين است كه به هنگام استفاده از بهترين تشك طبي، تعادل طبيعي بدن حفظ مي­ گردد.

در اينصورت  ماهيچه­ ها هم استراحت مي­ كنند، اين استراحت باعث خواهد شد. كه نيروي تحليل رفته خود را در زمان استراحت بازيابي كنند. پس اگر تشك طبي نتواند به استراحت ماهيچه­ ها بيانجامد. و احساس كوفتگي بعد از استراحت به سراغ شما آمد، مطمئن باشيد. كه تشك شما از استانداردهاي لازم برخوردار نبوده است . و اين مسئله بروز بيماري هاي جسمي را براي شما رقم خواهد زد.

تراكم فوم بالا نمونه ديگري است. كه در اغلب تشك ­هاي طبي استاندارد ديده مي­ شود. جابجا شدن مداوم در هنگام استراحت سبب مي­شود شكل­ گيري تشك و تطابق آن ضروري باشد. پس براي بهبود دردهاي مفاصل ضروري است فوم با تراكم بالا، به لايه­ هاي بالايي تشك طبي تزريق گردد. درجه اين تراكم عددي بين 2 تا 5  است اما تراكم فوم تشك­ هاي توليدي شركت­هاي معتبر، در دو سطح بالايي 4 و 5 قرار مي­ گيرند.

لذا بهترين تشك طبي با تراكم بالاي 4 توليد و عرضه خواهند شد. اين موضوع را بخاطر داشته باشيد . كه توليد كنندگان معتبر، هرگز كيفيت را فداي كاهش قيمت تمام شده نمي­ كنند. اين مسئله ، فروش بالا و اعتبار روز افزون آنها را سالهاست كه تضمين كرده است.

نتيجه گيري:

اگر به دنبال بهترين تشك طبي مي گردين از مزايا و معايبي كه در بالا به آن اشاره شد كمك بگيرين تا بتونين بهترين انتخاب را داشته باشين و با كمترين هزينه بيشترين بهره وري و مطلوببت را داشته باشين . و بهترين تشك طبي رو براي خودتون و خانواده تون تهيه كنين.

در نهايت پيشنهاد من به شما، اين است كه محصولي همچون ويسكو پاكت از سري محصولات شركت توليد تشك كلبك تركيه ميتواند رضايت شما را در خريد يك محصول ايده آل جلب كند .زيرا ابر هوشمند پنج سانتي متري استفاده شده در آن راحتي بي چون و چرايي را به خريدار هديه مي­دهد.

از اينكه تا اينجاي مقاله منو همراهي كردين. از شما سپاس گذارم. اميدوارم كه اين مقاله تونسته باشه كه به شما كمك كنه تا بهترين تصميم رو درخريد بهترين تشك طبي بگيرين .خدانگه دارتون به اميد ديدارتون در مقاله بعدي.

منبع: https://bestkelebek.ir/


برچسب: چگونه بهترين تشك طبي رو تشخيص دهيم.،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۴:۰۱ توسط:sam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :