غزلي از چشمت غزلي از چشمت .

غزلي از چشمت

خريد ملك در قبرس شمالي

خريد ملك در قبرس شمالي‌

 

w47525_f9.jpg

 

يكي از بهترين و محبوب‌ترين روش‌هاي زندگي و مهاجرت به قبرس شمالي، خريد ملك در اين كشور است. فرد مهاجر از طريق خريد ملك در قبرس شمالي، مي‌تواند اقامت اين كشور را براي خود و خانواده‌اش دريافت كند.

خريد ملك يكي از انواع سرمايه گذاري در قبرس شمالي است.

گرچه خريد خانه در قبرس شمالي، فاقد سختي‌هاي معمول در ساير كشورها است و سختي ندارد، اما بهتر است كه بدون دريافت كمك از مشاوران حرفه‌اي در اين زمينه، اقدام به خريد ملك در قبرس شمالي نكنيد.

طبق تصميمات دولت قبرس شمالي، اين نام مجاز نمي باشد‌هايي در راستاي سهولت در جذب مهاجران از طرق مختلف، وجود دارد.

يكي از مواردي كه نياز به توجه ويژه دارد، اين است كه املاك در قبرس شمالي، داراي اسناد مختلفي هستند؛ كه برخي از آن‌ها مناسب خريد براي سكونت و مصارف شخصي نيستند.

در ادامه‌ي اين مقاله به بررسي شرايط خريد ملك در قبرس شمالي مي‌پردازيم. با ما همراه باشيد.

شرايط خريد ملك در قبرس شمالي

يكي از مهم‌ترين شرايط خريد ملك در قبرس شمالي، اين است كه اگر شخص خريدار، سوء سابقه‌ي كيفري داشته باشد، چه در كشور مبدا و چه در هر جاي ديگر، اجازه‌ي خريد ملك در اين كشور را نخواهد داشت.

در اولين مرحله براي خريد ملك در قبرس شمالي، بايد درخواست خود را به انجمن شهرداري قبرس شمالي بدهيد. براي اخذ موافقت با درخواست خريد ملك از سوي انجمن شهرداري قبرس شمالي، حدود 6 ماه زمان لازم است.

هر فرد و يا زوج، تنها مي‌توانند يك ملك بخرند. اين يعني كه اجازه‌ي خريد چند خانه را باهم  ندارند. خانه‌ي خريداري شده، حداكثر مي‌تواند 1338 متر مربع باشد.

نكته‌ي مهم اينكه اگر صاحب ملك فردي غير قبرسي يا غير ترك ( خارجي ) باشد، محدوديتي براي اندازه‌ي ملك انتخابي نداريد.

از ديگر الزامات براي مهاجرت به قبرس شمالي از طريق خريد ملك در اين كشور، انجام آزمايشات مورد تاييد كشور قبرس شمالي و گرفتن گواهي سلامت كامل جسمي است.

درباره قبرس

كشور جزيره‌اي قبرس، سومين جزيره‌ي بزرگ در حوزه‌ي درياي مديترانه است. اين كشور در همسايگي كشور يونان و تركيه قرار دارد. به دليل موقعيت خوب جغرافيايي كه قبرس شمالي در آن قرار دارد، مورد تجاوز حاكمان و قدرتمندان جهان قرار گرفت.

در پي اختلافات و در ادامه جنگي كه بين ترك تبارها و يوناني تبارها در قبرس به وجود آمد، اين كشور به دو بخش قبرس شمالي و قبرس جنوبي تقسيم شد.

قبرس شمالي تحت قيوميت تركيه و قبرس جنوبي توسط يونانيان اداره مي‌شود. پايتخت قبرس كه شهر نيكوزيا بود، به دو نيم تقسيم و امروزه به پايتخت دو تكه در جهان شهرت دارد.

نيكوزياي شمالي ( لفكوشا ) در قبرس شمالي و نيكوزياي جنوبي در قبرس جنوبي، پايتخت هستند.

زبان رسمي مردم در قبرس شمالي تركي استانبولي است؛ اما به دليل حضور توريست‌ها، دانشجويان بين المللي، بازرگانان و ... زبان انگليسي و آلماني نيز در اين كشور بسيار رايج است؛ تا جايي كه براي برخي مشاغل تسلط به دو زبان تركي و انگليسي الزامي است.

واحد پولي رايج در قبرس ترك ( شمالي ) لير تركيه است؛ اما در برخي مسائل مانند پرداخت شهريه دانشگاه، خريد ملك در قبرس شمالي و ... از دلار، پوند و يورو نيز استفاده مي‌كنند.

گرچه مردم قبرس شمالي اكثرا مسلمان هستند، اما معتقدند كه دين هر كسي در قلب اوست و براي افرادي كه غير مسلمان هستند، مشكلي ايجاد نمي‌كنند.

مراحل خريد ملك در قبرس شمالي

براي خريد ملك در قبرس شمالي، گذراندن مراحل زير الزامي است:

انتخاب ملك

در اولين مرحله، لازم است كه در بين خانه‌هاي موجود، خانه‌اي را انتخاب كنيد، كه لازم براي شما داشته باشد. يعني اينكه قيمت، متراژ، امكانات و ... متناسب با نياز شما باشد. در اين مرحله مي‌توانيد از مشاوران حرفه‌اي در زمينه‌ي خريد ملك در قبرس شمالي راهنمايي بگيريد.

پيش پرداخت

پس از اينكه خانه را انتخاب كرديد، با فروشنده وارد مذاكره خواهيد شد. اگر به توافق رسيديد، بايد بين 1000 تا 2 هزار پوند از مبلغ ملك را به فروشنده به عنوان بيعانه بپردازيد تا او خانه را به شخص ديگري نفروشد.

بررسي خانه

در اين مرحله بايد وضعيت ملك را چك كنيد. منظور از وضعيت، بررسي وام، قرض، بدهي و ... ملك است. توصيه مي‌كنيم كه در اين مرحله حتما از وكلاي خبره و معتمد كمك بگيريد. چنانچه در هر يك از اين موارد مشكلي وجود داشته باشد، پيش پرداخت فورا به شما بازگردانده مي‌شود و قرارداد فسخ است.

تنظيم قرارداد

پس از اينكه با فروشنده به توافق رسيديد، قراردادي به زبان انگليسي كه نياز به امضا دو شاهد دارد، را امضا مي‌كنيد.

مجوز خريد

اگر شما ترك قبرسي نيستيد، بايد براي اخذ مجوز انتقال سند مالكيت اقدام كنيد. اين مجوز را انجمن شهرداري قبرس شمالي صادر مي‌كند و هزينه‌ي آن بين 200 الي هزار پوند است.

انتقال سند مالكيت

پس از دريافت مجوز انتقال مالكيت، شما و فروشنده هر دو بايد ماليات انتقال را بپردازيد و سپس فروشنده در اداره‌ي ثبت اسناد، مالكيت ملك را به شما منتقل مي‌كند.

مدارك خريد ملك در قبرس شمالي

ارائه‌ي مواردي كه در ادامه به آن‌ها اشاره مي‌كنيم، براي خريد ملك در قبرس شمالي لازم است:

  • ارائه‌ي شناسنامهي تمام اعضاي خانواده
  • ترجمهي سند ازدواج ( در صورت تاهل )
  • اصل گذرنامه و كپي تمام صفحات آن
  • ارائه‌ي سند ملك ( اگر ملك ديگري در قبرس شمالي به نام شما است )
  • قراردادهاي فروش ملك اصل و كپي ( اگر قبلا در قبرس شمالي خانه‌اي فروخته‌ايد )
  • قراردادهاي اجاره اصل و كپي ( اگر اكنون در ملكي اجاره‌اي در قبرس شمالي زندگي مي‌كنيد )
  • 6 عدد تمبر به زبان تركي
  • برگه گواهي عدم سو پيشينه

هزينه خريد ملك در قبرس شمالي

اكثر پروژه‌هاي ساختمان سازي در قبرس شمالي، اين امكان را فراهم كرده‌اند، كه بتوانيد به صورت اقساطي ملك خود را خريداري كنيد. به همين منظور لازم است كه حداقل يك سوم از كل مبلغ ملك را در هنگام عقد قرارداد بپردازيد. الباقي مبلغ ملك را در اقساط بلند مدت بدون بهره، پرداخت خواهيد كرد.

قيمت املاك در قبرس شمالي، به نسبت ساير كشورها با همين موقعيت، شرايط و امكانات بسيار كمتر است.

قيمت ملك در شهرهاي مختلف، با يكديگر فرق دارند. مثلا در نيكوزيا ( پايتخت ) قيمت هر متر مربع ملك 1771 يورو، در فاماگوستا 1019 يورو و در گيرنه 918 يورو است.

قيمت املاك آپارتماني در مناطق ساحلي از حدود 20 هزار پوند و ويلاها از 62 هزار پوند شروع مي‌شود. آپارتمان و پنت‌هاوس‌هاي لوكس هم با حداكثر قيمت 200 هزار پوند در قبرس شمالي وجود دارند.

مزاياي خريد ملك در قبرس شمالي

خريد ملك در قبرس شمالي، مزايايي براي شخص خريدار به همراه دارد كه برخي از آن‌ها متوجه خانواده‌ي شخص نيز مي‌شود:

  • امنيت بالا و پايين بودن نرخ جرم و جنايت
  • امكان خريد اقساطي ملك ( يك سوم پيش پرداخت و مابقي طي اقساط بلند مدت بدون بهره )
  • خريد با پوند انگلستان
  • امكان اخذ اقامت موقت و دائم با خريد ملك در قبرس شمالي براي شما و اعضا خانواده‌تان
  • پايين بودن نرخ بيكاري، ماليات و تورم
  • امكان اخذ شهروندي قبرس شمالي
  • امكان تحصيل رايگان فرزندان
  • ارزش ملك به صورت سالانه افزايش مي‌يابد.
  • وجود دانشگاه بين المللي و معتبر
  • مهاجر پذير بودن مردمان بومي
  • سواحل بينظير ماسه‌اي و صخره‌اي

موارد مذكور، تعداد محدودي از مزاياي زندگي در قبرس شمالي است. هر فرد با توجه به هدفي كه براي آن به قبرس شمالي مهاجرت كرده، مزاياي خاصي را برمي‌شمارد.

 

منبع: شركت زيتون


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۲۳:۴۳ توسط:sam موضوع:

لگو مردعنكبوتي بساز و لذت ببر

لگو مردعنكبوتي  بساز و لذت ببر

لگو مردعنكبوتي يكي از اسباب بازي هايي است كه جنبه هاي مختلف ذهن كودك را درگير مي كند و ذهن كودك را به چالش مي كشد، بنابراين علاوه بر سرگرمي و گذراندن وقت مي تواند هوش هيجاني خود را در حين بازي و سرگرمي نيز تقويت كند. لگو اسپايدرمن يكي از اسباب بازي هاي ساختني محبوب و زيبا براي كودكان بالاي 6 سال است. با خريد اسباب بازي لگو مردعنكبوتي مي توانيد به فرزندان خود اجازه دهيد از بازي با آن لذت ببرند.

فروشگاه اينترنتي جو اسباب بازي به عنوان مرجع اصلي خريد لگو در كشور با سالها تجربه و دانش در اين زمينه توانسته است انواع لگوهاي مردعنكبوتي را با كيفيت و تنوع بالا به مشتريان خود عرضه كند. براي مشاهده و بررسي قيمت اسباب بازي هاي لگو مردعنكبوتي مي توانيد به صفحه دسته بندي لگو مردعنكبوتي در فروشگاه اسباب بازي جو مراجعه كنيد.

لگو مردعنكبوتي چيست؟

در زير نكات مهم لگوهاي مردعنكبوتي را براي شما شرح داده ايم. لطفا قبل از خريد لگو مردعنكبوتي به نكات زير توجه كنيد و با ويژگي هاي كلي اين اسباب بازي ها آشنا شويد.

- با توجه به اينكه لگو مردعنكبوتي انواع مختلفي دارد، تعداد قطعات آنها نيز با توجه به مدل آنها متفاوت است. بنابراين هميشه قبل از خريد لگو مردعنكبوتي به تعداد قطعات اسباب بازي لگو مردعنكبوتي توجه كنيد.

- كشور اسباب بازي هاي اصلي لگو مردعنكبوتي دانمارك است. اين اسباب بازي ها توسط شركت دانماركي لگو توليد و توسط فروشگاه هاي اينترنتي مختلف در ايران به فروش مي رسد.

- اسباب بازي لگو مردعنكبوتي لگو پسرانه است كه عمدتاً براي كودكان بالاي 6 سال مناسب است و همه كودكان بالاي 6 سال، نوجوانان و بزرگسالان مي توانند ساعت ها سرگرم خريد و بازي با لگو مردعنكبوتي باشند.

قيمت لگو مردعنكبوتي

اگر به بازي هاي لگو مردعنكبوتي و گستره وسيع آن علاقه داريد، توصيه مي كنيم هنگام خريد لگو مردعنكبوتي از فروشگاه لگو به ويژگي هايي مانند اصالت، كيفيت، گارانتي و ... توجه كنيد. در ادامه به بررسي دقيق عوامل موثر بر قيمت لگو مردعنكبوتي مي پردازيم.

قبل از خريد لگو مردعنكبوتي به لگو توجه ويژه اي داشته باشيد

لگو اسپايدر اصلي با نمونه هاي تقلبي خود بسيار متفاوت است. يكي از تفاوت هاي اصلي، كيفيت قطعات لگو اصلي مرد عنكبوتي است. از آنجايي كه تعداد قطعات در لگوهاي مردعنكبوتي بسيار زياد است و بچه ها اغلب با آن ها بازي مي كنند، اگر ساخت لگو مردعنكبوتي كيفيت خوبي نداشته باشد، قطعا پس از گذشت زمان و استفاده مكرر آسيب مي بيند. پس در خريد لگو مردعنكبوتي به اصل بودن آن دقت زيادي داشته باشيد.

قبل از خريد اسباب بازي لگو مردعنكبوتي به كيفيت قطعات آن توجه كنيد

هنگام خريد لگو مردعنكبوتي بايد به كيفيت قطعات لگو توجه كرد. زيرا اين اسباب بازي ها براي كودكان طراحي شده اند و پس از استفاده هاي زياد ممكن است آسيب ببينند. خريد يك اسباب بازي لگو مردعنكبوتي با كيفيت خوب مي تواند در هزينه شما صرفه جويي كند. بنابراين توصيه مي كنيم اگر مي خواهيد لگو مردعنكبوتي ارزان و با كيفيت خود را خريداري كنيد، از مراكز مورد اعتماد داراي علامت الكترونيكي خريد كنيد.

قبل از خريد لگو مردعنكبوتي مراقب گارانتي آن باشيد

نكته ديگري كه قبل از خريد لگو مردعنكبوتي بايد به آن توجه كرد گارانتي محصول است. هر لگو مردعنكبوتيي كه مي‌خريد بايد با ضمانت تعويض همراه باشد، بنابراين در صورت آسيب ديدگي يا نبودن آن‌ها همانطور كه در صفحه محصول توضيح داده شده است، مي‌توانيد به راحتي آنها را برگردانيد.

يك لگو مردعنكبوتي ارزان بخريد

يكي ديگر از لگوهاي شناخته شده و محبوب در بين كودكان، لگوهاي مرد عنكبوتي است. مرد عنكبوتي به عنوان يكي از محبوب ترين قهرمانان در بين كودكان و نوجوانان شناخته مي شود. اين امر باعث مي شود بسياري از والدين لگو مردعنكبوتي ارزان را خريداري كنند. لگو مردعنكبوتي در اشكال و اندازه هاي مختلف براي تمامي سنين طراحي و عرضه شده است. با توجه به محبوبيت اين شخصيت، انتظار مي رود لگو مردعنكبوتي قيمت بالاتري نسبت به لگوهاي معمولي داشته باشد.

بسياري از برندهاي چيني مدل هاي لگو مرد عنكبوتي را ارزان عرضه مي كنند اما بايد بدانيد كه اين گونه لگوها كيفيت بالايي ندارند و پس از مدتي استفاده از آن ها برخي از قطعات آن جدا مي شود و به همين دليل بهتر است. لگوهاي مرد عنكبوتي از برندهاي كشورهاي ديگر. از آنجايي كه ست هاي لگو مردعنكبوتي در شكل ها و اندازه هاي مختلف توليد و عرضه مي شوند، قطعا مي توانيد لگوهاي مردعنكبوتي ارزان قيمت را در بين آنها پيدا كنيد.

مرد عنكبوتي لگو اصلي

خريد لگو مردعنكبوتي اصلي ضروري است. دليل اين امر اين است كه فرزندان شما بخشي از وقت خود را صرف بازي با اين بلوك ها مي كنند و اگر اين بلوك ها بي كيفيت و تقلبي باشند پس از مدتي آسيب مي بينند. از آنجايي كه لگوهاي مرد عنكبوتي طرفداران زيادي دارند و با فروش خوبي همراه هستند، بسياري از توليدكنندگان لگوهاي مرد عنكبوتي تقلبي مي سازند و به جاي لگوهاي مرد عنكبوتي اصلي به مشتريان مي فروشند.

بسياري از والدين نمي توانند تقلبي بودن اين محصولات را تشخيص دهند و پس از مدتي متوجه مي شوند كه اين محصولات بي كيفيت هستند. بنابراين اهميت خريد از فروشگاه معتبري كه لگو مردعنكبوتي اورجينال را حمل مي كند در اين امر بديهي است.

فروش لگو مردعنكبوتي

امروزه مي توانيد وب سايت ها و فروشگاه هاي زيادي را در زمينه فروش لگوهاي مرد عنكبوتي در فضاي مجازي بيابيد. فروشگاه اينترنتي فروش لگو اسپايدر بايد لگو را با بهترين كيفيت به مشتريان خود ارائه دهد تا پس از مدتي افراد ديگر نيازي به خريد لگوهاي مرد عنكبوتي نداشته باشند. همچنين مجموعه مورد نياز بايد از پشتيباني مناسبي برخوردار باشد تا افراد در صورت داشتن هرگونه مشكل و يا سوالي در مورد محصولات، آن را پيگيري كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۷:۰۷ توسط:sam موضوع: