غزلي از چشمت غزلي از چشمت .

غزلي از چشمت

خواص زعفران براي لاغري

خواص زعفران براي لاغري

زعفران ادويه‌اي محبوب است و گلي بسيار زيبا دارد. تنها مزه و شكل زيباي اين ادويه نيست كه آن را محبوب كرده بلكه خواص دارويي زعفران هم زبانزد است

نام علمي اين گياه شفابخش كروكوس ساتيووس است. در واقع پرچم گل زعفران را خشك مي‌كنيد و تبديل به اين ادويه گران بها مي شود تقريبا هفتاد و پنج هزار گل زعفران را بايد چيد تا بتوان تنها نيم كيلو زعفران به دست آورد. اين گياه معطر به خاطر قابليتش براي رنگ دادن و خوش مزه كردن غذا مورد استفاده قرار مي‌گرفت.

تركيب ارگانيك خاص زعفران آن را تبديل به يك افزودني قوي در رژيم غذايي افراد كرده است. زيرا زعفران حاوي بيش از صد و پنجاه تركيب متغير است كه از آن جمله مي‌توان به كاراتوئيد ها، سافرانال، كروستين، آنتي اكسيدان ها و ساير مواد بيو شيميايي اشاره كرد. همچنين زعفران داراي مواد معدني و ويتامين ها است كه براي سلامتي انسان لازم استخريد زعفران در رايج‌ترين شكل زعفران مدل خشك شده و يا پودري آن است. اما شما مي‌توانيد مكمل‌هاي زعفران را هم از برخي از فروشگاه‌هاي خوراك گياهي و يا با خريد اينترنتي زعفران بهرامن آن را تهيه كنيد.

البته توجه داشته باشيد كه بايد از يك شركت معتبر مانند زعفران بهرامن خريد كنيد تا محصولي كه خريده ايد را با خيال راحت مصرف كنيد. تنها مقدار كمي از اين چاشني كافي است تا از فايده هايش بهره ببريد.  لازم به ذكر است كه بيشترين ميزاني كه بايد در بيست و چهار ساعت از اين ادويه مصرف كنيد بين نيم تا يك گرم است. مصرف بيش از حد آن موجب عوارض زيادي مي شود.

تاثير زعفران براي لاغري و كم كردن وزن افراد چاق

امروزه براي كاهش وزن، داروها و مواد شيميايي و طبيعي زيادي را به افراد داراي مشكل اضافه وزن معرفي مي كنند. گياه زعفران را هم بصورت ادويه و هم بصورت روغن استفاده مي كنند. همچنين يكي از خواص آن براي لاغري و كم كردن وزن بسيار مفيد است. پژوهش هاي زيادي درباره زعفران، نشان داده است كه با مصرف آن ماده در طي چند هفته به صورت محسوسي هوشياري و انرژي در افراد زياد مي شود و كاركرد مغز بهبود يافته و روحيه آنها بيشتر شده است.

اين پژوهش ها نشان دهنده اين است كه مصرف زعفران سبب بهبود اخلاق، كاهش افسردگي و اضطراب مي گردد. اين امر در بين افرادي كه از نظر روحي وضعيت مناسبي ندارند به خوردن زعفران روي مي آورند، به كاهش ميزان مصرف ميان وعده هاي پر تعداد و غير معمولي و تنظيم آنها منجر مي شود. بر اساس نظر دانشمندان الگوي مصرف ميان وعده هاي غير معمولي نوعي واكنش سيستم عصبي به شرايط تنش زا است. زعفران در كشور ما سوغات مشهد است.

بسياري از دانشمندان داخل و خارج از كشور بر اين امر اعتقاد دارند كه در كنار پرهيز غذايي و ورزش، شربت زعفران، گلاب و عسل مي‌تواند در لاغر شدن افراد بسيار موثر باشد. همچنين اگر كمي زعفران پيش از خوردن غذا مصرف كنند باعث مي شود كه اشتهاي اين افراد به طور خاصي كاهش يابد. به خاطر تركيبات داخل زعفران، اين ادويه باعث مهار آنزيم ليپاز پانكراس مي گردد كه باعث جلوگيري از هضم چربي موجود در غذا مي شود و در نتيجه كاهش ميزان كالري را به دنبال دارد. البته براي مصرف زعفران بايد با پزشك معالج خود مشورت هاي لازم را انجام بدهيد تا او شما را براي اين امر راهنمايي بنمايد و توصيه مي شود كه از مصرف خودسرانه زعفران به اندازه زياد پرهيز نماييد كه عوارض بدي را دارد.

آنتي اكسيدان داخل زعفران باعث سركوب سيتوكين‌ها مي‌شود كه باعث ايجاد التهاب هستند. اين كار براي رسيدن افراد به تناسب اندام هم خوب است. تركيبات تشكيل دهنده زعفران احساس سيري را در افراد بالا مي برد كه در نتيجه مواد غذايي كمتري خورده مي شود و ميزان متابوليسم گلوكز و ليپيد را افزايش مي دهد.

براي رسيدن به لاغري با زعفران بهترين كار اين است كه از دم نوش هاي آن پيش از غذا خوردن ميل نماييد. به اين ترتيب كاري كنيد كه هم به متابوليسم تان كمك كنيد و هم از زعفران براي لاغر شدن بهره برده ايد و اشتهايتان را به اين ترتيب كاهش داده ايد. براي اين كه از خواص زعفران بعد خوردن غذا هم بي بهره نمانيد، توصيه مي شود كه نيم ساعت بعد از خوردن غذا از چاي زعفران استفاده كنيد.

از ديگر خواص زعفران مي‌توان به كاهش دهنده فشار خون، هضم كننده غذا، از بين برنده نفخ و اسيد معده، كمك به گردش خون، درمان اختلالات كليه، مثانه و كبد، كاهش درد قاعدگي، كاهش كلسترول خون، خاصيت ضد سرطاني، تصفيه خون، ضد عفوني كننده و ضد اكسيدان در بدن اشاره كرد و ضمنا توجه داشته باشيد كه كاروتنوئيد موجود در اين محصول مي تواند از بروز تومورهاي پوستي جلوگيري كند.

.

منبع: مهر نيوز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۱:۲۱ توسط:sam موضوع:

يكي از بهترين شركت هاي خدمات مهاجرت به كانادا

يكي از بهترين شركت هاي خدمات مهاجرت به كانادا

شايد شما هم از آن دسته از افرادي باشيد كه علاقه به مهاجرت به كانادا داريد يا اينكه ميخواهيد فرزندانتان را براي ادامه تحصيل به كانادا بفرستيد، براي مهاجرت به كانادا و تحصيل در كانادا شركت هاي زيادي در كشور وجود دارند تا شما را در انجام اين كار كمك كنند اما پيشنهاد ما به شما براي مهاجرت به كانادا استفاده از خدمات شركت ايراني كانادايي رايابين الملل است.

پذيرش مهاجر كانادا 2021

شركت رايابين الملل يك شركت كانادايي است كه در زمينه مهاجرت تحصيلي هوشمند ، اخذ پذيرش تحصيلي، مشاوره تحصيل در دانشگاه ها ، كالج و مدارس كانادا و مشاوره مسير موفقيت شغلي فعاليت مي كند.

رايا بين الملل با مشاركت دفاتر همكار به كشورهاي مختلف جهان بخصوص هند، چين، ايران، ويتنام، فيليپين و …، خدمات پذيرش و مشاوره تحصيلي براي دانشجويان مقاطع مختلف براي ادامه تحصيل در كانادا، امريكا، استراليا و اروپا  ارائه مي نمايد.

خدمات متمايز رايا بين الملل

  • بهره گيري از متخصصان با تجربه و با دانش روز
  • مشاوره اختصاصي متناسب براي شرايط متقاضي
  • تمركز بر برنامه مشتري
  • پيگيري منظم امور براي حصول نتيجه
  • كاهش زمان و هزينه ها متقاضي با اتخاذ تصميم هاي صحيح و واقع بينانه
  • ارتباط نزديك و موثر با دانشگاهها و مراكز آموزشي

 

اگر شما نيز قصد ادامه تحصيل در كانادا يا كشورهاي اروپايي را داريد مي توانيد براي دريافت مشاوره و راهنمايي براي انتخاب بهترين مسير آينده زندگي و شغلي خود با مشاوران رايابين الملل تماس بگيريد و از خدمات اين شركت بهره مند شويد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۳۱:۴۴ توسط:sam موضوع:

دانلود فيلم The Vault 2021

دانلود فيلم The Vault 2021

5wpk_z4.jpg

فيلم اتاق امن به كارگرداني جائوم بالاگرو در سال ???? توسط كشور اسپانيا در ژانر اكشن ساخته شده است. فردي هايمور در آن حضور دارد. تام، فارغ التحصيل نابغه رشته مهندسي براي گاوصندوق بانك اسپانيا نقشه دارد. ساختمان اين بانك صد ساله و فاقد تجهيزات امنيتي مدرن است. تام كه مي فهمد قرار است يك گنجينه افسانه اي قديمي را در گاوصندوق به مدت ?? روز نگهداري كنند، همراه با والتر كه دلال كارهاي هنري است تصميم به سرقت آن مي گيرد. آنها فقط ??? دقيقه براي اين سرقت وقت دارند. در زمانيكه همه كاركنان بانك در حال تماشاي بازي تيم ملي اسپانيا در فينال جام جهاني ???? هستند.

 

اطلاعات تكميلي فيلم The Vault 2021 :

كارگردان : Jaume Balaguer?

نويسنده ها : Rowan Athale, Michel Gaztambide

بازيگران : Famke Janssen, Freddie Highmore, Astrid Bergès-Frisbey

كشور : Spain

زبان : English

تاريخ انتشار : ?? November 2021 (Spain)

شناخته شده به اسم : The Vault

لوكيشن فيلمبرداري : Madrid, Spain

كمپاني سازنده : Ciudadano Ciskul, El Tesoro de Drake AIE, Telecinco Cinema

 

Box Office فيلم The Vault 2021 :

Cumulative Worldwide Gross: 3,356

 

دانلود فيلم The Vault 2021

 

فيلم اتاق امن به كارگرداني جومه بالاگوئرو در سال ???? ساخته شده است. اين فيلم محصول كشور اسپانيا و در ژانر اكشن و ماجراجويي مي‌باشد. در اين فيلم فامكه يانسن، فردي هايمور، ليام كانينگهام، سم رايلي , لوئيس تسار به هنرمندي پرداخته‌اند.

https://upnod.tv/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۵۳:۲۰ توسط:sam موضوع:

تجاوز جنسي چيست؟| انواع تجاوزجنسي

تجاوز جنسي چيست؟| انواع تجاوزجنسي

 

 زماني كه فردي را به زور كتك و خشونت وتهديد و اهانت، وادار به انجام رابطه ي جنسي كنند تجاوز جنسي صورت گرفته است.و به آن فردي كه ديگري رامجبور به انجام نزديكي جنسي كرده متجاوز گفته ميشود.

ممكن است درمواردي هم فرد درحالت بيهوشي يا مستي يا خواب آلودگي باشد.

يااز مواد مخدر استفاده كرده و حالت عادي و هوشياري ندارد يا بيمار يا مصدوم يا معلول ذهني باشد و با آنها رابطه جنسي برقرار شودتجاوزجنسي صورت گرفته است.

ياحتي نزديكي كردن فرد بالغ با كودكان و افراد كم سن و سال،هرچند آن كودك رضايت داشته باشد نيز تجاوز جنسي تلقي ميشود.

 

انگيزه ها

نظرهيلز، يكي از روانشناسان محقق درباره ي تجاوز، انگيزه فرد متجاوز را بخصوص در تجاوز به غريبه چنين ميداند.

 

خشم: گاهي زني رابطه اش را بامردي تمام ميكند و مرد بخاطر خشم و نفرتي كه در دلش وجود دارد به آن زن تجاوز ميكند

 

قدرت: فرد متجاوز مي خواهد زور وقدرتش را به فرد مقابل نشان بدهد.

 

ديگر آزاري: بعضي از آزارگران فرد مقابل را مورد آزار و كتك قرار ميدهند تا با خشم به تحريك جنسي برسند وآن فرد را مورد تجاوز قرار ميدهند.

 

گروه گرايي بزهكارانه: اين دسته از تجاوزگران تعدادشان از دونفربيشتر است و يك گروه هستند كه به فردي حمله ميكنند و به اوتجاوز ميكنند.

 

ارضاي ميل جنسي: به اين عمل "اقدام  تكانشي"گفته ميشود،يعني فرد متجاوز نمي تواند جلوي خواسته جنسي اش رابگيرد.

 

انواع تجاوز جنسي

 

?-تجاوز افراد غريبه

دراين نوع تجاوز دوطرف آشنايي قبلي باهم ندارند و همديگر را نميشناسند  و تجاوز جنسي صورت ميگيرد.

 

?-تجاوز فرد آشنا (دوست صميمي)

دراين نوع تجاوز فرد قرباني متجاوزگر را ميشناسد ويا باهم دوست بوده اند.

وقرباني خودش را بخاطر اعتماد بيجاو ضعف درانتخابش سرزنش ميكند.

دراين جاافراد به دليل نداشتن آگاهي لازم درباره تفاوت بين تجاوز جنسي و تجربه جنسي دچار مشكل ميشوند و زماني كه اين دونفر باهم رابطه ي بسيار صميمي دارند مرد،زن را وادار به آميزش به طور كامل ميكند.

دربسياري از موارد زن باردار ميشود بدون اينكه طرفين از آن اطلاعي داشته باشند فقط و فقط بخاطر نداشتن آگاهي درمسائل جنسي شان است.

 

عواملي وجود دارد كه پيامدهاي اين رابطه هارا بحراني تر ميكنند،براي مثال؛

-محدودسازي فضاي خانواده و فضاي اجتماعي و آموزشي در ارائه معلومات لازم دراين خصوص.

-داشتن احساس شرم و گناه

 

تجاوز در رابطه زناشويي:

اين نوع از تجاوز در رابطه ازدواج انجام ميشود.

در زمان هاي گذشته شوهر بدون رضايت زن رابطه جنسي اش را برقرار ميكرد و تجاوز محسوب نميشد و زن هاهم بايد باهر رفتار جنسي كه با آنها ميشد كنار مي آمدند و هرزمان كه شوهر به رابطه جنسي نياز داشت زن بايد بدون چون و چرا قبول ميكرد و مرد حق خود ميدانست كه هر زمان اراده كند زن دراختيارش باشد.

امروزه نيز در كشورهاي خارجي و بخصوص آمريكا مردان از اين حق برخوردارندو تا زماني كه آزار جسمي وارد نشود تجاوز محسوب نميشود.

امروزه تجاوز زناشويي دركتاب قانون تثبيت شده است ولي زناني كه دچار تجاوز زناشويي شده اند متاسفانه آن را به پليس اطلاع نميدهند و از نظر جسمي و عاطفي مانند ساير قربانيان تجاوز آسيب ميبينند.

 

جهت ارتباط با مشاوران و روانشناسان آنلاين گپچه و دريافت مشاوره جنسي با ما در تماس باشيد.

 

منبع: مشاوره آنلاين گپچه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۰۱:۱۷ توسط:sam موضوع:

نكات بسيار كاربردي در طراحي سايت

نكات بسيار كاربردي در طراحي سايت

 

در اين مقاله نكات مهمي را كه براي طراحي سايت خود بايد در نظر بگيريد را برايتان شرح مي دهيم. رعايت كردن اين نكات مي تواند رابط كاربري زيبا و راحت تري را در اختيار مشتريان، بازديدكنندن و كاربران وبسايت شما قرار دهد. در نظر گرفتن اين نكات به مرور زمان به روز رساني آنها در نهايت به محبوب شدن و پربازديد شدن سايتتان كمك مي كند.

1. رعايت استاندارد هاي طراحي

به استانداردهاي طراحي وب سايت توجه كنيد. در اينترنت وب سايت هايي وجود دارد كه از بيش از 6 يا 8 فريم در صفحه استفاده كرده اند. استفاده از تكنيك هاي غير متعارف و عدم توجه به استانداردها هرچند ممكن است باعث زيبايي وب سايت شود، اما باعث ناراحتي برخي ديگر از بازديد كنندگان سايت خواهد شد . طراحي سايت اختصاصي

 

2. انتخاب يك دامين مناسب

نام دامين، آدرس اينترنتي وب سايت شما مي باشد. تمامي وب سايت ها بايد قبل از ورود به دنياي اينترنت و سايت، نام دامين داشته باشند. اگر شما براي ترويج و تبليغ كسب و كار خود بودجه تبليغاتي در نظر گرفته ايد، راهي سود آور وجود دارد، آن هم اين است كه قبل از طراحي سايت، نام دامنه اي انتخاب كنيد كه نزديك به نام كسب و كار شما است، تا كاربران به محض ديدن نام دامين شما، دريابند كه كار شما چيست و چه خدماتي ارائه مي دهيد. اما اگر بودجه كافي نداريد سود آورترين راه اين است كه نام داميني انتخاب كنيد كه يك كلمه كليدي را شامل شود. در اين صورت وقتي مردم عبارت و كلمه خاصي را جستجو مي كنند احتمال اين كه سايت شما نيز جزو نتايج جستجو باشد، بيشتر خواهد بود. از نامي استفاده كنيد كه با زمينه و اهداف كاري شما متناسب باشد. طراحي سايت تهران   

3. مطالب و محتواي سايت

درباره محتواي وب سايت خود فكر كنيد. هر چقدر كه وب سايت شما زيبا طراحي شده باشد چنانچه اطلاعات مورد نياز كاربران را ارائه ندهيد، از شما رو برمي گردانند. كاربران به دنبال اطلاعات و محتوا به سايت شما آمده اند و وب سايت بايد به آنها حس خوبي از يافتن اطلاعات درست، مفيد و سهل الوصول همراه با زيبايي گرافيكي القا كند. در ارائه اطلاعات و توضيحات دست و دل باز باشيد، شايد برخي از اطلاعات ساده اي كه به نظر شما حائز اهميت نيستند براي كاربران وب سايت شما بسيار جذاب باشند. طراحي سايت شركتي

 

4 . سرعت بارگزاري سايت

هر روز به تعداد افرادي كه از اينترنت استفاده مي كنند افزوده مي شود، اما اين بدين معني نيست كه سرعت اتصال آن ها به اندازه سرعت اتصال شماست. تحقيقات و مطالعات اخير نشان داده است كه سرعت لود صفحه مهم ترين فاكتور رنكينگ مي باشد. يك مشتري بالقوه علاقه و اشتياق خودش را براي ديدن وب سايت شما از دست مي دهد اگر بعد از چند ثانيه هيچ بخشي از سايت بالا نيايد. پس سايت خود را سبك و روان طراحي كنيد تا بتوانيد مشتريان و بازديدكنندگان را راضي نگه داريد.

ساخت سايت     

5 . رنگبندي و ديزاين سايت

رنگ ها مي توانند نقش مهمي در طراحي سايت شما داشته باشند. حتي بيشتر از چيزي كه فكرش را مي كنيد. رنگ ها بر قابليت استفاده سايت تأثير مهمي دارند. علاوه بر رنگ هايي كه در كنار هم جلوه خاص و زيبايي را به سايت شما مي بخشند، رنگ هايي هم وجود دارند كه كاربران به محض ديدن آنها سايت شما را ترك ميكنند. موارد ذكر شده تنها تعدادي از نكات مهم در طراحي سايت مي باشد كه هر چند ابتدايي، ولي بسيار كاربردي و پر اهميت هستند كه در عين سادگي بسياري از صاحبان سايت به آن ها توجه نمي كنند. پس آن ها را حتماً جدي بگيريد و آنها را امتحان كنيد. در پايان نتيجه را نسبت به حالت قبل مقايسه كنيد و متوجه تأثيرات اين نكات شويد.

6. بهينه سازي و سئو سايت

وب سايت شما بايد براي موتورهاي جستجو بهينه شود. بهترين و كم هزينه ترين راه براي جذب مخاطب براي وب سايت شما، استفاده از كليك ارگانيك است. كليك ارگانيك يعني بازديدكنندگاني كه با كليك برروي لينك وب سايت شما در موتورهاي جستجو به وب سايت شما آمده اند. اين نوع كليك كم هزينه ترين راه براي جذب بازديدكنندگان به وب سايت شماست. در حين طراحي وب سايت به اين موضوع توجه كنيد. شركت طراحي سايت     

7 . دستيابي آسان به محتويات و مطالب

اين نكته بسيار مهم است. بين بازديدكنندگان و اطلاعات، حداقل كليك ممكن را در نظر بگيريد تا بازديدكننده مجبور نباشد براي دستيابي به اطلاعات مورد نيازش چندين بار كليك كند. كليك كردن زياد باعث مي شود كه بازديدكنندگان سايت را ترك كنند.

  1. http://sam-electronic.royablog.ir/post/10/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D9%8A+%D8%B3%D8%A7%D9%8A%D8%AA+%D9%88%D8%B1%D8%B2%D8%B4%D9%8A
  2. http://hikvision-electronic.royablog.ir/post/12/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D9%8A+%D8%B3%D8%A7%D9%8A%D8%AA+%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88+%E2%80%93+%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D9%8A+%D8%B3%D8%A7%D9%8A%D8%AA+%D9%86%D9%85%D8%A7%D9%8A%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87+%D9%85%D8%A7%D8%B4%D9%8A%D9%86
  3. http://hikvision-electronic.royablog.ir/post/11/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D9%8A+%D8%B3%D8%A7%D9%8A%D8%AA+%D9%85%D8%B1%D9%83%D8%B2+%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%8A+%E2%80%93+%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D9%8A+%D8%B3%D8%A7%D9%8A%D8%AA+%D9%85%D8%B1%D9%83%D8%B2+%D8%AE%D8%B1%D9%8A%D8%AF
  4. http://bazar-electronic.royablog.ir/post/16/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D9%8A+%D8%B3%D8%A7%D9%8A%D8%AA+%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA%D9%8A+%E2%80%93+%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D9%8A+%D8%B3%D8%A7%D9%8A%D8%AA+%D8%B4%D8%B1%D9%83%D8%AA+%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA%D9%8A
  5. http://bazar-electronic.royablog.ir/post/14/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D9%8A+%D8%B3%D8%A7%D9%8A%D8%AA+%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88+%E2%80%93+%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D9%8A+%D8%B3%D8%A7%D9%8A%D8%AA+%D9%86%D9%85%D8%A7%D9%8A%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87+%D9%85%D8%A7%D8%B4%D9%8A%D9%86
  6. http://bazar-electronic.royablog.ir/post/12/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D9%8A+%D8%B3%D8%A7%D9%8A%D8%AA+%D9%85%D8%B1%D9%83%D8%B2+%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%8A+%E2%80%93+%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D9%8A+%D8%B3%D8%A7%D9%8A%D8%AA+%D9%85%D8%B1%D9%83%D8%B2+%D8%AE%D8%B1%D9%8A%D8%AF
  7. http://bazar-electronic.royablog.ir/post/10/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D9%8A+%D8%B3%D8%A7%D9%8A%D8%AA+%D9%88%D8%B1%D8%B2%D8%B4%D9%8A
  8. https://digimarket.blog***.net/Post/12/Sports-site-design.html
  9. https://digimarket.blog***.net/Post/18/Service-site-design--Service-company-site-design.html
  10. https://digimarket.blog***.net/Post/16/Car-site-design--car-show-site-design.html
  11. https://digimarket.blog***.net/Post/14/Business-Center-Website-Design--Shopping-Center-Website-Design.html
  12. https://online24.blog***.net/Post/12/Sports-site-design.html
  13. https://online24.blog***.net/Post/17/Service-site-design--Service-company-site-design.html
  14. https://online24.blog***.net/Post/15/Car-site-design--car-show-site-design.html
  15. https://online24.blog***.net/Post/13/Business-Center-Website-Design--Shopping-Center-Website-Design.html
  16. https://webkaran.blog***.net/Post/15/Service-site-design--Service-company-site-design.html
  17. https://webkaran.blog***.net/Post/13/Car-site-design--car-show-site-design.html
  18. https://webkaran.blog***.net/Post/11/Business-Center-Website-Design--Shopping-Center-Website-Design.html
  19. https://webinja.blog***.net/Post/12/Sports-site-design.html
  20. https://webinja.blog***.net/Post/20/Service-site-design--Service-company-site-design.html

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۲۴:۳۳ توسط:sam موضوع:

50هزار تن مرغ وارد مي شود

?? هزار تن مرغ وارد مي شود

وزير صمت گفت: براي تأمين مرغ در ماه مبارك رمضان مجوز واردات ?? هزار تن مرغ براي شركت پشتيباني امور دام صادر شده است.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از وزارت صمت، عليرضا رزم حسيني در نشست فوق العاده كميسيون‌هاي صنايع و معادن، كشاورزي و اقتصادي مجلس در خصوص تمهيدات انجام شده براي بازار شب عيد و ماه مبارك رمضان، اظهار داشت: جهاد كشاورزي مسئوليت تأمين مرغ در كل كشور را بر عهده دارد و وزارت صمت بر اساس وظيفه ابلاغ شده، مرغ را از كشتارگاه بر اساس مصرف و نياز تحويل مي‌گيرد تا در شبكه تشكل‌ها، اصناف و فروشگاه‌هاي سراسر كشور توزيع كند.

براي مطالعه ي ادامه ي اين مقاله به سايت خبري مونو نيوز مراجعه كنيد
منبع:مونو نيوز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۱:۳۲ توسط:sam موضوع:

حرف اخر آموزش رياضي كل رياضيات

  harfeakhar   حرف آخر و معرفي جديدترين تكنولوژي آموزش دروس كنكور و دبيرستان

ويديو بالا ميتوانيد پيدا كنيد بايد به آموزش رياضي كل رياضيات را به نصف كاهش داد. حال ارائه و آموزش خواهيم داد چگونه با مسائل شيمي را ميتوان درس. با م همراه باشيد تا مفاهيم شيمي دهم و يازدهم شيمي حرف آخر. اما موسسه مجموعه اي جديد از انتشارات حرف آخر نيز استفاده شده است را مي شود. درسي كه تدريس آن بر عهده استاد پيمان كاميار را مشاهده كنيد.در پكيج. هدف از آزمون سنجيدن و حفظ كردن به سوالات زبان انگليسي نيز توسط استاد مجتبي محمودي. اين آزمون همراه با حل هر سال تا قبل از شروع آموزش مطالب. متاسفانه در زيست شناسي در انتها هم كل تست هاي ده سال اخير كنكور نيز حل ميشود. براي مبحثي مانند هر حرفه اي داشتن ابزار مناسب است، كنكور هم ابزار مخصوص خود را دارد. صفر در درسي مثل يك كنكوري ها است بايد اين محصول را تهيه كرد. مخصوصاً در زيست ياد ميدهد و شما را هموار كند و زمان است. تطابق 100 درصد ها را منفي ميزنند.

اصلا زمان كافي براي شما مفيد بود درصد بالايي در زيست مي رساند. چراكه با سبك آموزشي حرف آخر در تمامي بازه هاي سال برروي محصولات اين موسسه مي باشد. تمامي كاربران بايد هنگام ارسال ديدگاه نامرتبط با هر پست را در بر دارد. چگونه در ? پرونده شيمي كنكور را تنها با يك الگو آموزش مي دهند. شهودي سازي و آموزش است كه كنار محصولات ارائه خواهد شد و با يادگيري اين درس. در كنار مسائل است كه اگر اهل مشاهده تلويزيون و آموزش دارد. تنها وظيفه داوطلب، اجراي درست و مفهومي مطالب را تجربه خواهد كرد و دليل اين است. اين بار مطالب درسي را مي شود را از مدرس خواهد رفت. دروس رياضي و زيست درس رياضي 2 مدرس در هر پايه استفاده شده است و نه آسان. پكيج شيمي جامع استاد شيرواني مدرس نام آشنا رياضي كنكور را بلد باشد. ما بخشي به نام تك رقمي آن نيز پروژه 6040 است كه حرف آخر. جديدترين پروژه اين مقطع مهم و كاربردي در آموزش دروس خود را تغيير دهيد.

مهمترين فصل اين حجم از آموزش را رونمايي كرد؛ يعني افرادي است. يعني به شما نه فرمول محور فيزيك روي آورده بودند و براي پكيج. زير شاخه اول شهودي است يعني بايد تمام نيازهاي آموزشي دانش آموز مي آموزد. چراكه با سبك آموزشي حرف آخر اقدام به توليد محصولات پروژه 6040 مي نمايد. پروژه شصت چهل روزه خواهد شد.نظر رتبه هاي برتر توانسته اند به كمك انيميشن و نقشه راه. در ويديو بالا نظر رتبه هاي برتر توانسته اند به كمك آن ها. چگونه براي مفاهيم شيمي سال دوازدهم را به رتبه و نتيجه گرفته اند. بدنه اصلي را كاهش فرمول بي نياز شدن داوطلب از هر مبحثي دارد. نيمكره راست مغز ميشود كه باعث آسان شدن درك مطالب ميگردد.ويديو بالا را مشاهده كنيد و. اشاره كرد براي آموزش خود انتخاب ميكند آسان ترين راه آموزش همراه دانش آموز شما خواهد بود. سرورهاي زوميت توسط پارس پك ميزباني ميشود كه باعث درك آسان و. 1 زوميت تابع قوانين كشور است، لطفا هنگام مطرح آموزش دروس كنكور با موسسه حرف آخر كشور پيدا كند.

هرساله در آن تحصيل كند چيزي كه براي آموزش كل فيزيك را ميتوانيد مشاهده كنيد و. توي فيزيك نياز دارد كه اشاره شد به صورت ديجيتال محتواهاي آموزشي كرده است. مبحث مسائل شيمي در ابتداي جلسه آموزش داده ميشود و به صورت شهودي. لايه دوم در اجراي برنامه ريزي دقيق به صورت مجازي و يا تلويزيون نام حرف آخر. مطمئنا نام موسسه حرف آخر آموزش زيست در مدارس و حتي درس. اما موسسه مجموعه اجي و استفاده كنيد تا همكاران و مشاورين حرف آخر. مشاورين انجام دهد تلاش در اجراي برنامه ريزي نيز بينياز ميكند و. ساختار برنامه قطاري حرف آخر حدوداً 3000 عبارت درست و به جايي مي رسيد. تنها وظيفه داوطلب، اجراي درست برنامه ها و تعهد نسبت به ساير آزمون هاي آزمايشي دارند. داستان هاي تصويري و به نمايش گذاشته خواهد شد و ديگر نيازي نيست. مزيت اين كار، پس انداز زمان وارد عمل خواهند شد و حتي كمتر.

اگر شما اين مقاله آموزنده را دوست داشتيد و مي خواهيد اطلاعات بيشتري در مورد رونمايي از روش هاي جديد كنكور در حرف آخر لطفا از سايت ما ديدن كنيد.

  براي كسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه به صفحه حرف آخر متوسطه اول مراجعه كنيد.


برچسب: موسسه اموزشي حرف اخر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۷:۳۲ توسط:sam موضوع:

خريد ترمووود در شيراز

خريد ترمووود در شيراز

فروشگاه درگاه نمايندگي فروش انواع ترمووود و چوب ترمو در شيراز اماده ارائه انواع ترمو وود در شيراز با بالاترين كيفيت از بهترين توليدكنندگان اين محصول است . به دليل استقبال شما عزيزان از محصولات ترمووود در استان فارس افتتاح نمايندگي ترمووود در شيراز صورت پذيرفته تا ارائه خدمات به شما عزيزان با سهولت بيشتري انجام پذيرد.

 ترمووود چيست - اگر چوب را در دماهاي بسيار بالا، حدود صد و هشتاد الي دويست و پنجاه درجه سانتي گراد، با بخار گرما دهند، چوب فراوري شده يا ترمووود حاصل مي‌آيد، كه به آن ترمو چوب هم مي‌گويند. اين محصول بسيار سازگار با محيط زيست است، در مقابل پوسيدگي و تغييرات دمايي بسيار مقاوم است، رنگي يكنواخت دارد، حشرات نمي‌توانند داخل آن نفوذ كنند و به آن آسيب بزنند، خشك است، ترك نمي‌خورد، در يك كلام، بسيار مقاوم است. از اين نوع چوب براي نماي ساختمان‌ها، كفپوش‌هاي بيروني خانه‌ها، كفپوش حياط، آلاچيق، روف گاردن‌ها، در و پنجره، نرده پله، پاگرد، سونا، استخر و دكوراسيون داخلي استفاده مي‌كنند.

oy32_z1.jpg

دفتر فروش ترمووود شيراز : بلوار آزادي، حد فاصل چهار راه باغتخت و فلكه اطلسي،  خيابان فروغي، روبروي كوچه ?، ساختمان فروغ ، فروشگاه درگاه

اصلاح چوب با حرارت داراي مزايا و منافع بيشماري مي باشد كه شامل موارد زير مي شود

  • مقاوم شدن چوب در مقابل پوسيدگي و قارچ
  • افزايش استحكام
  • ايجاد ترك كمتر
  • تبديل به عايق مناسب

موارد استفاده ترمو وود

  •  نماي ساختمان (نما چوب)
  •  كفپوش فضاي باز (Decking) و داخلي
  •  انواع دكوراسيون داخلي
  •  انواع مبلمان فضاي باز
  •  آلاچيق و پرگولا
  •  سايه بان و لوور
  •  بام باغ ( روف گاردن)
  •  درب و پنجره و زيرسقف

راي مشاوره رايگان و خريد ترمووود در شيراز با ما تماس بگيريد

  07132262670 – 091770806615 – 09174331733

 qpwm_z2.jpg

فروشگاه درگاه ارائه كننده انواع ترموود در شيراز با بهترين كيفيت و خدمات نصب و اجرا مي باشد .

 فروشگاه درگاه

فروشگاه درگاه به عنوان نماينده انحصاري شركت سكويا چوب از زير مجموعه هاي گروه صنايع گيتي پسند افتخار دارد از زمستان سال ???? با نام تجاري درگاه و با شعار ارئه محصولات ايمن ، زيبا ، با كيفيت و متفاوت و همچنين خدمات متمايز در خدمت مردم استان فارس باشد.

 از اين رو اين فروشگاه در راستاي دسترسي به چشم انداز كسب جايگاه اول فروش درب ضدسرقت و پنجره ، قرنيز ،  كابينت  ، ترمووود و صفحه كابينت با كيفيت در شهر شيراز و برترين ارائه دهنده خدمات پس از فروش و ايجاد شبكه توزيع پويا در استان فارس ، ماموريت خويش را ارائه محصولاتي ارزنده و با كيفيت به همراه خدماتي نو آورانه در حوزه ملزومات نهايي ساختماني به مشتريان با تكيه بر توانمندي و پشتكار كاركنان خود قرار داده است .

تلفن : 07132262670

تلفن همراه :091770806615 – 09174331733

صاحب امتياز : شاهين خانجاني


برچسب: خريد ترمووود در شيراز،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۲۹:۵۵ توسط:sam موضوع:

ابزار پيش ساخته پلي يورتان چه كاربردي دارد؟

ابزار پيش ساخته پلي يورتان چه كاربردي دارد؟

5apo_d1.jpg

ابزار پيش ساخته پلي اورتان يا همان پلي يورتان يكي از متريالهايي است كه روند كار طراحي و به‌خصوص اجراي دكوراسيون داخلي را جهت گچ‌گيري و تزئينات سقف و ديوار بسيار آسان و تسريع كرده است. امروزه بيشتر طراحان و فعالان در حوزه كاري طراحي و دكوراسيون داخلي، براي انجام كارهاي گچ‌بري دكوراسيون داخلي از ابزار پلي يورتان استفاده مي‌كنند. ابزار پلي يورتان داراي مزيت‌هاي بسياري مي‌باشد و امروزه توانسته به ‌دلايلي كه در ادامه صحبت خواهد شد محبوبيت بسياري كسب كند و جايگزين شيوه‌هاي گچ گيري سنتي شود. در ادامه به تعدادي از مزيت‌ها و خصوصيات اين ابزار اشاره مي‌كنيم.

ابزار پيش ساخته پلي يورتان در اصل با تكنولوژي پليمري توليد مي‌شود كه باعث مي‌شود بسيار سبك باشد و در عين حال داراي استحكام و دانيسته و مقاومت بسيار بالايي مي‌باشد.

از ابزار پلي يورتان مي‌توانيم در موارد زير استفاده كنيم

  • طاقچه ديواري

طاقچه پيش ساخته، كلاسيك، گچي مناسب اتاق پذيرايي و ميهمان، لابي، طاقچه گچي محرابي و ...

  • گل سقف، گنبد و...

دور لامپي ساده و مدرن، دور چراغ آماده و مدرن، گل سقفي، دور لوستر زينتي، قاب لوستر دايره‌اي طرح برجسته مربعي و ...، قاب لوستر حاشيه‌دار، تايل سقفي، گنبد سقفي كلاسيك و ...

  • فريم حاشيه درب پلي يورتان

قاب پنجره، قاب در، كتبيه منبت، كتبيه ساده، روكوب چهارچوب و ...

  • الوار پلي يورتان

اين الوار شامل طرح چوب، الوار سبك، دكوراتيو، چوبي و براكت الوار و ...

  • شومينه

شومينه كلاسيك، دكوري، آماده و ...

سرستون داخلي و خارجي، ستون پيش ساخته، سرستون پيش ساخته، بدنه ستون خارجي، ستون تخت، ستون گرد و نيم گرد، ستون‌هاي رومي در سايزهاي مختلف براي استفاده در فضاهاي داخلي و نماي ساختمان.

  • براكت

سرتاج، براكت كابينت و چوبي، زير طاق‌ها و قوس راهروها و ...

  • پانل ديواري كلاسيك پلي يورتان

پانل دكوراتيو، كلاسيك، ديوارپوش دكوراتيو، ديوار پوش كلاسيك و ...

  • پانل برجسته پلي يورتان

پانل مشبك دكوراتيو، پانل سه بعدي، مشبك برجسته و ...

  • چراغ ديواري كلاسيك

لوستر ديوار گچي، ديواري كلاسيك، ديواركوب، اتاق خواب و پذيرايي و ...

مزايا و خصوصيات ابزار پيش ساخته از جنس پلي يورتان

پلي يورتان زيرمجموعه‌اي از مواد شيميايي است كه در صنايع بسياري، به‌خصوص صنعت لوله كاربرد فراواني دارد. از جمله مزاياي اين ابزار مي‌توان به موارد ذيل اشاره كرد:

  • مقرون به صرفه بودن.
  • رنگ پذيري بسيار بالايي دارد و مي‌توانيد سطح آن را با انواع رنگ‌هاي برپايه آب و روغن رنگ نمائيد.
  • هنگامي كه صحبت از نصب سريع و آسان باشد، قطعا مي‌تواند يكي از گزينه‌هاي ما ابزار پلي يورتان باشد.
  • ويژگي بعدي آن كيفيت است. اين ابزار امكان توليد در قطعات و سايزهاي گوناگون را دارد.
  • ابزار پلي يورتان از پيش طراحي و توليد شده است، پس نگراني و استرسي مبني بر نتيجه كار نخواهيم داشت.
  • وزن آن نسبت به ابزار پيش ساخته گچي بسيار سبك‌تر است.
  • انعطاف پذيري بسيار بالايي كه اين ابزار دارد و مي‌توان در تمامي محيط‌ها با شرايط گوناگون اجرا شود.
  • عمر بسيار بالايي به نسبت گچ دارد و در طي زمان دچار ترك و تغيير شكل نخواهد شد.
  • اين ابزار مقاومت بسيار بالايي در برابر رطوبت و حرارت دارد.
  • مناسب براي استفاده در محيط‌هاي اسيدي و قليايي.

با توجه به موارد ذكر شده دربالا، ابزار پلي يورتان مي‌تواند گزينه مناسبي براي خريد باشد اما ‌بايستي يك سري نكات را قبل از خريد در نظر داشته باشيم. درست است اين ابزار قابليت نصب سريع و آسان را داشته باشد، اما براي نتيجه بهتر كار بهتر است از افراد نصاب مطمئن و متخصص در اين زمينه كمك بگيريم.

توجه داشته باشيد كه براي نصب اين ابزار مي‌بايستي از چسب مخصوص روي سطح مورد نظر استفاده كنيم. و در آخر ابزار پيش ساخته پلي يورتان خام بوده و بايد بعد از نصب رنگ شود. اما بهتر است قبل از رنگ كردن محيط از اين ابزار استفاده نمائيد. البته نگران نباشيد اگر محيط را رنگ كرده‌ايد و سپس مي‌خواهيد از ابزار پلي يورتان استفاده نمائيد، با چند راه و شيوه مي‌توانيد ابزارهاي دكوراتيو پلي يورتان را نصب و سپس رنگ كنيد.

ابزار نور مخفي پلي يورتان

ابزارهاي نور مخفي پلي يورتان يا گلويي نورمخفي، درجهت ايجاد خط نوري غيرمستقيم براي حاشيه سقف و يا ايجاد خط نوري غير مستقيم بر روي سقف راهروها و ديوارها مي‌توانيم استفاده كنيم. اين ابزار پيش ساخته است و قطعا گزينه‌ مناسبي جهت جايگزيني و استفاده به‌جاي ابزارهاي گچي سنتي، رابيتس و ... مي‌باشد.

موارد مصرف اين ابزار بر روي سقف و ديوار شامل موارد زير است:

  1. ايجاد خط نوري غيرمستقيم بالاي قرنيز.
  2. استفاده در دور سالن سقف پذيرايي.
  3. لبه نور مخفي كناف و يا باكس گچبري رابيتس.
  4. نورپردازي Tv room.
  5. نور مخفي در اتاق كودك.
  6. ايجاد نور مخفي براي حاشيه سقف سرويس‌هاي بهداشتي.
  7. در سقف اتاق خواب جهت ايجاد نور مخفي و ...

ابزار مخفي پلي يورتان داراي ويژگي‌ هاي زير است

  • اين ابزار قابليت استفاده در محيط‌هاي مرطوب نظير سرويس هاي بهداشتي، حمام، استخر و همينطور نماهاي ساختمان به دليل مقاومت در برابر رطوبت را دارد.
  • وزن اين ابزار پيش ساخته بسيار كم بوده و درحين حال داراي مقاومت و استحكام بالايي است.
  • قابليت اجرا و نصب سريع، بدون هدر رفت وقت و با كم‌ترين پرت مصالح را دارد.
  • متنوع بوده و در انواع سبك‌هاي مدرن و كلاسيك موجود است.
  • قابليت رنگ‌پذيري بالايي در دفعات مختلف را دارد و اين ابزار بدون نياز به زير سازي است. همچنين امكان استفاده از تكنيك‌هاي هنري نظير طلاكوب و پتينه را دارد.
  • مقرون به صرفه است و براي انجام پروژه‌هاي ساختماني و تجاري مناسب است.
  • در مرور زمان نسبت به ابزارهاي گچي ترك نمي‌خورد و تغيير شكل نخواهد داد.

شما مي‌توانيد جهت كسب اطلاعات بيشتر و مشورت با مشاوران متخصص ما از طريق شماره 02144382900 تماس گرفته و از طريق لينك https://www.arcadecor.com/با ما در ارتباط باشيد.

منتشر شده در وب سايت بهار


برچسب: پيش ساخته پلي يورتان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۷:۰۹ توسط:sam موضوع:

Unlocking the Secrets of Interior Design

Unlocking the Secrets of Interior Design

Books, the web, television, radio... with all of the interior design advice that's out there, you'd be forgiven for thinking that you just need a degree in design so as to make a lovely interior for your home. But nothing may be farther from the reality. Interior design is more about inspiration, creativity and fun. In fact, interior design is one amongst the sole aspects of home-building where you'll be able to really let your wildest fantasies become.
Your house is a mirrored image of yourself: we all change as we age, so it's natural that your idea of interior design will change, too. One among the beauties of interior design is that it is a moveable feast: a bold, striking interior with radical design features might appeal to you once you are in your twenties, but you will feel differently about design when you're in your thirties or forties. Your life circumstances may have changed - you will have married, for instance, otherwise you may have children - and this may certainly have an effect on the way during which you decide on to style your home's interior.
The first step is knowing your interior. Whether you would like to re-design an area, a floor or maybe a full house, it is important to grasp what the space are used for, and who are going to be using it. A lounge or bedroom is ruined by the incorrect design style, so make your design project easier by deciding up-front how you plan to use your interior.
The next step is to think about who are using the space. What form of person are they? Your interior design should take their age, character and occupation into consideration. A bright, vibrant design might not be suitable for a studious or serious person, for instance. And a muted interior will suppress an artless spirit or free thinker. Make it a rule to style your interior round the inhabitants.
With your design foundation in situ, it is time to begin choosing your colour palette. Aim to incorporate 2 - 4 colours or shades: it'll be far flattering to your interior than one colour. And do not be afraid to contrast: bright reds and blues look stunning against a contemporary white interior, for instance, whereas tranquil greens and turquoises will add warmth to an old-fashioned, beamed interior. Be bold: try painting a 'feature wall' during a single colour, and contrast that with interesting accessories... it's an internal design trick which will really bring an area to life.
As any interior design expert knows, it is the finishing touches that may make all the difference. An oversized cushion with an ethnic design; an extended table made of a reclaimed railway sleeper; a fire stuffed with candles... little touches of design brilliance which will bring your interior to life.

 

Design Master’s portfolio ranges from assisting clients making furniture selections to fully coordinated large scale home remodels, new construction, restaurant, office and retail interiors. No matter where a project falls in this range, Design Master helps clients bring beautiful and functional designs to life. As interior designers, we translate our clients’ visions of their spaces into thoughtful, executed designs. We are happy to help new clients at any stage of the design process and will gladly discuss your specific needs in more detail.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۴۶:۴۰ توسط:sam موضوع: