غزلي از چشمت غزلي از چشمت .

غزلي از چشمت

سرمايه گذاري در شرايط تورمي كشور

عنوان: سرمايه گذاري در شرايط تورمي كشور

 

افراد زيادي هستند كه ترجيح مي دهند سرمايه گذاري خود را علاوه بر ريسك پايين، به سود معيني نيز برسانند. اين افراد هميشه به دنبال گزينه اي مناسب براي سرمايه گذاري كم ريسك با سود تضميني هستند. برخي از سرمايه گذاران پول خود را از بانك برداشت كرده و به بازارهاي پرريسك مانند ارز، طلا و ... ارسال مي كنند و ممكن است اطلاعاتي از نوسانات اين بازار نداشته باشند و متحمل ضرر و زيان زيادي شوند.

همانطور كه در سالهاي اخير تعداد زيادي از هموطنان عزيز سرمايه خود را در بورس و كريپتو و ساير بازارهاي مالي از دست دادند، سرمايه گذاري در اين بازارها نياز به دانش و تجربه دارد.

بسياري از سرمايه گذاران ريسك پذيري زياد را دوست ندارند و به دليل كمبود زمان، دانش و اطلاعات تحليلي كم، نوسانات شديد بازارهاي مالي و ... به دنبال سرمايه گذاري مطمئن و راحت هستند.

در اين مقاله كه توسط شركت كارمانيا طب(karmaniateb) واردكننده دستگاه ليزر كندلا جمع آوري شده سعي شده است به ساير روش هاي سرمايه گذاري مطمئن به جز بازارهاي مالي بپردازيم كه نسبتا روش هاي سرمايه گذاري كم ريسكي هستند كه در شرايط بحراني كشور به كار همه شما خواهد آمد و از تورم در امان خواهيد بود.

 

انواع گزينه هاي سرمايه گذاري

 

مردم مي توانند در يكي از بازارهاي مالي زير سرمايه گذاري كنند تا از ارزش پول و دارايي خود در برابر تورم محافظت كنند:

  • بازار مسكن
  • بانك
  • ارز و دلار
  • سكه و طلا
  • بازار سهام و سرمايه
  • راه اندازي كسب و كار

در ادامه به سرمايه گذاري در دو مورد بسيار امن از اين بازارها مي پردازيم تا بهترين سرمايه گذاري را در زمان تورم و شرايط بد كشور تعيين كنيم.

 

بهترين راه سرمايه گذاري در كشور در شرايط بحراني و بد

 

در شرايطي كه كشور پايدار نيست و قيمت ارز پايدار نيست و هر لحظه نگراني ها بابت افزايش قيمت ها زياد ميشود سرمايه گذاري در بازار ارز، طلا، بانك، بازارهاي مالي به هيچ عنوان منطقي نيست زيرا نوسانات شديد و بدون پيشبيني آن ميتواند هر سرمايه اي را به نابودي بكشاند پس ما مطمئن ترين آنها را نام ميبريم

 

سرمايه گذاري در مسكن

 

در كشور ما با توجه به عوامل فرهنگي و اقتصادي به سرمايه گذاري در مسكن اهميت زيادي داده مي شود و برخي معتقدند بهترين سرمايه گذاري در زمان تورم سرمايه گذاري در بازار مسكن است چرا كه مسكن هم كالاي مصرفي است و هم با آب و هوا قيمت آن افزايش مي يابد. بنابراين بسياري از افراد بر اين باورند كه بهترين روش براي سرمايه گذاري در ايران خريد خانه است. اما همانطور كه گفته شد هر يك از بازارهاي مالي مزايا و معايب خاص خود را دارند و همچنين ريسك خاص خود را دارند.

مزيت سرمايه گذاري در مسكن در دوران تورم:

  • ريسك نسبتاً كمي براي حفظ سرمايه وجود دارد
  • قابل استفاده است و مي توانيد از اجاره آن درآمد كسب كنيد
  • قيمت آن با گذشت زمان افزايش مي يابد

معايب سرمايه گذاري در بازار مسكن:

  • سرمايه گذاري بلندمدت محسوب مي شود و در كوتاه
  • مدت سود مطلوبي را به همراه ندارد
  • نقدينگي پايين بازار مسكن از ديگر معايب سرمايه
  • گذاري در اين حوزه است

نكته مهم: با سرمايه گذاري در ملك تجاري و ساختمان هاي پزشكان و راه اندازي پيشنهاد سرمايه گذاري كه در ادامه مقاله به شما پيشنهاد ميشود ميتوانيد از سرمايه خود نهايت استفاده و سود آوري را داشته باشيد و از معايب سرمايه گذاري در ملك دور باشيد

 

 

 

سرمايه گذاري در كار و كسب و كار خود

 

اگر به فكر سرمايه گذاري هستيد، بايد منبع درآمدي داشته باشيد كه بخواهيد درآمد مازاد را در آن سرمايه گذاري كنيد، در همه كتاب هاي بازاريابي موفقيت و.. ميخوانيم كه بهترين سرمايه گذاري اين است كه روي خودتان سرمايه گذاري كنيد.

طبق تحقيقات شركت كارمانيا طب كه يكي از معتبرترين شركت هاي واردكننده تجهيزات زيبايي و پزشكي در ايران ميباشد، به اين نتيجه رسيده‌ايم كه سرمايه‌گذاري در كسب‌وكارها شخصي شما كه همراه با تحقيقات و بدست آوردن داده هاي مختلف باشد، هميشه نتيجه مطلوبي دارد.

فكر نكنيد در هر زمينه اي كه كار مي كنيد در انتهاي راه هستيد. در هر كسب و كاري، هميشه شخصي وجود دارد كه بهتر، متخصص تر و سودآورتر از شما باشد. بنابراين مي توانيد به آن برسيد و حتي بهتر شويد.

به عنوان مثال، شما مدير حسابداري شركت هستيد. هيچ حسابداري بهتر و سودآورتر از شما نيست؟ بايد باشد. چه چيزي باعث اين مي شود؟ تجربه و دانش بيشتر، ذهن ثروتمندتر و غيره، شايد تا به حال منظورم را فهميده باشيد كه مي گويم هر چه براي پيشرفت خود و متخصص شدن خرج مي كنيد، آن را هدر نداده ايد

مورد بعدي كساني هستند كه كسب و كار خود را دارند و به صورت مستقل درآمد خود را از مشاغل آزاد كسب مي كنند، همانطور كه در مثال بالا بايد بگوييم كه هميشه كسب و كارهاي مشابه موفق تري در حوزه كاري شما وجود دارد. با سرمايه گذاري در تبليغات، آموزش، تاسيس شعب، تيم سازي و ... سعي كنيد منبع درآمد خود را بيشتر و بيشتر كنيد كه موفق ترين نوع سرمايه گذاري خواهد بود.

 

پيشنهاد ويژه براي سرمايه گذاري و راه اندازي كسب و كار خودتان

 

اكنون قصد داريم روش سرمايه گذاري مطمئن و كسب و كار بسيار عالي به شما معرفي كنيم كه ميتواند آينده شما را متحول كند.

اگر از شبكه هاي اجتماعي و سايت هاي خبري و انجمن ها و ساير رسانه ها استفاده ميكنيد حتما تا به حال با كلينيك هاي زيبايي و خدمات آنها اعم از ليزر موهاي زائد ، پاكسازي، خدمات ژل و بوتاكس و... آشنايي داريد و همانطور كه خيلي از شما ميدانيد درآمد اين مراكز ليزر و زيبايي بسيار قابل توجه ميباشد.

شما ميتوانيد با راه اندازي يك مركز زيبايي و ليزر درآمدي بسيار عالي و خوب را تجربه كنيد. براي مثال با خريد يك دستگاه ليزر تيتانيوم از شركت كارمانيا طب به صورت اقساطي ميتوانيد كسب و كار و سرمايه گذاري خود را آغاز كنيد.

قيمت دستگاه ليزر تيتانيوم شركت كارمانيا طب بسيار مناسب بوده و كمترين بازه سودي براي اين شركت در نظر گرفته شده است تا سرمايه گذاران اين حوزه سريع ترين بازگشت سرمايه را تجربه كنند.

اگر تا بحال تجربه اي در اين زمينه نداشته ايد ميتوانيد از مشاورين شركت كارمانيا طب كه سالهاست در حوزه واردات دستگاه هاي پزشكي و زيبايي فعاليت ميكنند كمك بگيريد.

http://charma.uprm.edu/twiki/bin/view/Main/SimpsonNancy3

https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2926964-paste-jerin

https://mindvalley.kl.tis.edu.my/user/paste_jerin60

https://ams.ceu.edu/optimal/optimal.php?url=http://karmaniateb.ir

https://nowewyrazy.uw.edu.pl/profil/SimpsonNancy3

https://www.ottawaks.gov/profile/simpsonnancy3/profile


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۵:۴۲ توسط:sam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :